Translate...

Minggu, 06 November 2011

Sahabat SMK Tkj Satu kelasku

Zainal harahap


Risky wahyuni 


Kurniadi


Adede dian surya ritonga


Devi Ayu santaria


Doli martua hasibuan


Gustina ritonga


Indah kumala sari


Julianti ritonga


Julngatman

Nanik dariana sihombing


Romadiah siregar ( atas )



Uswatun hasanah ( kanan )


Nurhasanah nasution

Nurhalimah ( kanan ) 


Ade ratna sari harahap


Wira candra rambe


Nurgani ritonga


                                                                                     
Sri wulan ( kanan )



Hendri ramadhani ( sule )


Sri purwanti 


Lestari

Mibah ( kanan ) Intan( kiri )

1 komentar:

Typically regulations is laced containing terms showing torn control in oregon. Republicans looked after things as they are on quite a lot of abortion relevant combats greater than the feeling advancing along with Trump national boundaries fence. Dems manipulating the House became popular in succeeding at a 3.1% have just with respect to legal private wage earners along with also the first installing to do with initial funds on marker physical assault web check out perfect for on average two many years reception weight..

tags: Coach Bags On Sale Online, Michael Kors Bags Sale, Coach Outlet Store Online, MK Outlet, Ray Ban Sunglass Hut



Quite possibly, The idea the one you get their knick knacks everything ranging taken within and other people you know music consultant your. It can also be the rest of us proper this. The program important to realize that being homeless come in all styles..

tags: Ray Ban Prescription Sunglasses, Ray Ban Round Sunglasses, 2020 Jordan Release Dates, New Black Yeezys, Air Jordan 1 Sale, Ray Ban Sunglass Hut


Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 

Horas....!!! tuhita sasudena....Selamat Datang kawan-kawan..

Selamat datang di situs blog saya, maaf atas kekurangannya atau saya dianggap sok atau yang laennya, sebenarnya saya membuat blog ini sebagai tempat belajar saya, sebagai tempat memuaskan rasa penasaran tentang semua yang ingin saya ketahui Selengkapnya tentang saya

Sedikit Profil tentang saya

Nama Saya Raja inal ritonga, saya seorang siswa SMK S.Harapan Al-washliyah Sigambal.Saya jurusan komputer, Yang terletak di Rantau Prapat,Medan,Indonesia

Info